View Single Post
Sitat av MVPCLIPS Vis innlegg
Det samme kan jo sies om begge. Begge kan ha sagt ting vi ikke får lese her, som har irritert og provosert begge til å si stygge ting til hverandre.

Han nevner jo tydelig at han var irritert fra lørdags morgen av pga dårlig søvn

Men poenget mitt står fortsatt, hvis det som står i første post er det du mener er grunnen til "bruddet" deres så er det ikke verdt det i mine øyne. Shit happens og krangler oppstår, dette er et prakteksempel på det

Kan jo ikke basere vennskap på hvem som er drittsekk eller ei når de er tripsittere for syrehuer. Skjer jo ofte det, en eller annen som får i seg for mye og oppfører seg som en dass i noen timer.

Et livslangt vennskap bør ikke avsluttes pga en dårlig trip på LSD. Døm han heller utifra hva han gjør dagen du står på bar bakke og trenger hjelp
Vis hele sitatet...
Joda, de var jo begge stygge mot hverandre så synes TS kunne unnskyldt også. Påstår ikke at han ikke har skyld også her. Synes poenget mitt fortsatt står da dette virker som et giftig vennskap at best.

TS nevner jo at Kurt har snyltet på han, slenger dritt hele tiden og godt mulig som sagt mer vi ikke vet. Er ikke alle som gidder eller bør deale med masse negativitet i vennskap. Uansett hvor gammel den relasjonen er. Blir bare unødig bagasje i livet etterhvert.
Hvis vennskapet er verdt å ta vare på så unnskylder man sin oppførsel til den andre skikkelig etter en slik stor konflikt. Hvis TS ikke orker å late som ingenting og bare sveipe denne hendelsen under teppet så skjønner jeg det veldig godt.