View Single Post
Sitat av MVPCLIPS Vis innlegg
Ikke vær så sur på Kurt

Jeg har en venn som oppfører seg "hormonsk" hver eneste dag, 365 i året

Kurt kan framstå som en drittsekk, men det er det han er, og sånn er han. Han er i det minste en konsistent drittsekk, som også tok imot oppgaven som tripsitter, selvom du følte han sugde til det

Husk at han er barndomsvennen din, og du har sett alt det "fæle" med han, og det er jo faktisk ikke så gærnt når du tenker deg om...

Han liker banter, snakker mye dritt, men han viser jo også at han kan svelge stoltheten når han velger å ta initiativ til å kontakte deg.

Den kommentaren ang farens kreft, og morens mistake om å ikke abortere deg hadde du fått deg mange tette i trynet for der jeg kommer fra. Så hadde vi blitt venner igjen.

TLDR:

Kurt virker som en kar som liker ting litt røft og direkte. Men han er barndomsvennen din, og vært gjennom mye med deg. Og i hans forsvar har tingene han har gjort bare banter og litt rampete guttestreker som kanskje sårer noen iblant.

Folk du bør virkelig passe deg for er venner som leker close, og sier det du vil høre og leker når kompis. Så knuller han dama di dagen etter dere har slått opp, eller knuller dama di mens dere er sammen og juger deg rett i trynet

Kurt er litt røff, men virker straight, er alt jeg kan si. Den dagen du blir slått ned på bensinstasjon foran Kurt kan du regne med at han slipper løs demonene sine for å hjelpe deg

Spør du meg burde du og Kurt bare snakke litt om det, bare glemme hele greia og bli kompiser igjen.

Hadde det ikke vært for konflikten hadde jo hele settingen vært optimal for alt. Hyttetur med fire karer er jo så konge. Ikke alle får oppleve noe sånt noengang
Vis hele sitatet...
Alle har mindre gode egenskaper og dårlige dager, men det finnes jo en grense for hva man skal finne seg i uansett relasjon.
Når du takker ja til å tripsitte er det respektløst og direkte uintelligent å oppføre seg til den grad som han gjorde. Han virker til å evne lite selvinnsikt eller empati for andres følelser i en gitt situasjon.

Du må huske på at det sikkert er enda mer TS ikke forteller om deres vennskap her i tråden. Mitt inntrykk at dette var dråpen som fikk begeret til å renne over.
I tillegg burde Kurt begynt kontakten etter hytteturen med å unnskylde for oppførselen sin. Å kontakte noen med et enkelt "hallaien ke det går i" er det enkleste i hele verden. Det å ta ansvar for sin egen sugne oppførsel er vanskeligere. Å late som om ingenting skjedde gir bare grobunn for mer drama til en senere anledning slik jeg ser det.

Kurt virker som en "venn" som har veldig mye han skal ta og ganske lite å gi tilbake.