View Single Post
Veldig hyggelig å få positiv respons når man legger en del innsats i å skrive en tekst. Hele greia ble skrevet i én lang session, og på slutten hadde jeg bare lyst til å få den ferdig. Derfor ser jeg at en rekke små skrivefeil har sneket seg inn, noe som irriterer meg. Beklager. Teksten er uansett godt leselig, selv om jeg en rekke steder gjør dumme tabber som å skrive "normal" hvor det skal være "normale" eller "fenylanalin" når det skal være "fenylalanin". Til mitt forsvar er det mange faguttrykk i omløp.

Jeg har vært innom bloggen din, skytouch, og liker den, så det er hyggelig at du vil dele teksten min. Ikke-kommersiell deling hvor man gir kred til den som har laget noe, er jeg helt med på. Tror faktisk jeg har snakket litt med deg før på et annet forum, men kontoen min på det forumet er mye lettere å knytte til mitt virkelige navn, så jeg har ikke noe ønske om å knytte "panopticon" opp til den.

Du har helt rett i at det er for lite slikt lesestoff som er tilgjengelig på norsk, og det var noe av motivasjonen min for å skrive dette.