View Single Post
Mener jeg har sett Heffalompen et sted. Sikkert mange som kalte seg det, men jeg spilte hvertfall på talnivarr i vanilla wow.
Nå spiller jeg ikke lenger. Er vel en stund siden jeg egentlig slutta. Spilte ikke i burning crusade. Levlet opp til 70, så var det kroken på døra.

Jeg har også vært "hekta" på wow i mine yngre dager. Jeg lengter tilbake til det stadig vekk. Hender jeg også prøver det litt, men jeg klarer det rett og slett ikke. Gamle gode classic var det som hadde betydning for min del. Avhengig? Nei, jeg vil ikke si det. Da hadde jeg jo spilt.

Men jeg kan ikke benekte at det var helt utrolig når jeg startet å spille det. Hadde aldri følt noe slikt i hele mitt liv. Det var som en ny verden åpnet seg for meg. Ganske sykt! Men, wow er nok verdens beste spill - var.
Nå har det blitt ødelagt. Det ble ødelagt for lenge siden. Fra den patchen som kom rett før burning crusade da man kunne kjøpe seg grandmarshal items osv for honor points. Nei, da ble det FUCKED.

Husker det gamle honorsystemet i wow da det var ranks som: grand marshal, high warlord, knight lieutenant osv. Fytti helvette, det var tider det. Begynner nesten å grine vett.

Det er i alle fall tragisk at noen skal bli så avhengig at det går utover det sosiale. Det skal være sikkert!
Men minnene det har gitt meg, det skal ingen få ta ifra meg

Hoj