View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tester skakkao for første gang idag. Blandet 0.25 med gode greier i ei skei med smør som jeg varmet opp og hadde i kakao. Hvor lang tid kan det ta før kjenner det? Snart 1.5 timer siden jeg drakk kakaoen.
Vis hele sitatet...
Det kan ta en stund, men somregel burde du kjenne det etter rundt 1 time. Effekten kommer veldig langsomt, og det kan ta 3-4 timer før du er på peak. Når jeg lager cannakapsler med kokosfett kjenner jeg somregel at det begynner å skje ting nesten med en gang, men til og med da går det rundt en time før effekten er skikkelig merkbar.

Selv har jeg aldri hatt noe suksess med å varme i skei. Anbefaler å sjekke ut firecrackers-oppskrift på grasscity-forumet, det er den beste lav-terskel oppskriften jeg har funnet. For best mulig effekt og enklest mulig inntakk vil jeg anbefale å gå til innkjøp av gel-kapsler og kokosfett. Da kan du bare smelte inn hasj i kokosfett på lav varme, så bruker du en sprøyte eller pipetter til å ha fettet/olja over i gel-kapsler. Fettet vil størkne inni kapslene, og så bare popper du en kapsel. Sykt enkelt og sykt potent!