View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alkohol: første fylla i 14. Års alder. Elska rusen med en gang. Flytta på hybel for å gå VGS, festet i helgene og gjerne en dag i midtuke i tillegg. Studerte videre på 50% og jobbet ved siden av, da eskalerte det videre. Begynte i denne perioden å drikke litt alene. Da jeg var ca 20-22 år reparerte jeg for første gang og brøt den barrieren...

100% jobb fra jeg var ca 22 år, flyttet til et sted der jeg ikke kjente noen. I denne perioden var det roligere en stund, før det eskalerte i 2007-2008 igjen. Fra 2009 og til i dag har jeg drukket mye, men det går litt i perioder...

Siste to ukene har jeg vel drukket alkohol 11-12 dager tipper jeg, men ikke mer enn at jeg kommer meg på jobb om morgenen ( dog ikke særlig opplagt alltid..)

Ønsker egentlig hjelp nå da alle forsøk på å slutte går i vasken etter et par dager, men tør ikke gå til lege siden jeg er redd førerkortet ryker. Jeg trenger det ikke til daglig da jeg har jobb og butikk i gangavstand men det er fryktelig upraktisk ellers.

Kan legge til at jeg ikke kjører beruset, er ustraffet og ser nok suksessfullnut sånn utad.