View Single Post
Sitat av Zcorsito Vis innlegg
Jeg har ikke råd til advokat da. Men noen som aner hva straffen eller bøter jeg kan få på dette? Bryr meg ikke om jeg mister bankkontoen.
Vis hele sitatet...
Visst du har f.eks. 3-5000 så er det iallefall nok til èn time.
Tror ingen har blitt straffet for slikt enda. Så det er umulig å si siden det er ingen kjent praksis hvor hardt slik vil bli straffet.

Men mtp. Det du har gjort og antall kroner så tviler jeg du får mer straff enn 5000-20.000,- i bot og en advarsel kanskje. Godt mulig du får påtaleleunnlatelse, siden du er så ung og det ikke er noen kjent praksis som sier noe om hvordan det skal straffes.

Men kommer ikke til å skje visst du ikke er dum nok og innrømmer alt.

Tror ikke de ville gjort noe bortsett fra å henlegge visst politiet hadde blitt kontaktet. Isåfall ville jeg flere ganger blitt kalt inn til avhør. For flere ganger var det tydelig at jeg mest sannsynlig hadde gjort noe ulovlig. Selv om jeg ikke innrømte noe.

Slutt å være så paranoid. Det eneste du trenger å frykte er deg selv. Din egen paranoia og angst for å være spesifikk.
Sist endret av einsteindragon; 19. februar 2024 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.