View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Innlegget ditt er begging the question.

Gitt at aliens er sant er A tegn på aliens. Sett inn vilkårlig anekdote for A. Eg gidd ikkje gå gjennom og demonstrere det punkt for punkt, men t.d. avsnittet ditt der du tolker duer (!) som anekdotisk bevis for UFOer er utmerka eksempel på det. Gitt at UFOer er aliens, og maleren kjente til aliens, er dua bevis på aliens...
Vis hele sitatet...
Ok jeg skjønner argumentet ditt med at jeg ber om en diskusjon ved å komme med en såpass drøy påstand. Det er greit nok, legg merke til at jeg prøver å holde meg saklig her, men ta med i betraktning at jeg aldri kom med noen absolutte sannheter og heller ikke ønsket å diskutere påstandene mine. Som sagt vil jeg ha mer informasjon som understøtter min påstand. Så kan jeg selv vurdere om informasjonen er troverdig nok. Hvis jeg ikke finner mer informasjon så vil jeg se på det jeg allerede har og systematisk luke bort det som kan motbevises eller bortforklares.

For å si det sånn... Det er en grunn til at jeg ikke påstår at jeg vet hva jeg snakker om. Nettopp fordi det er så mye anekdotiske bevis som jeg ikke er trygg på at er sant. Derfor holder jeg det meste til meg selv mens jeg er i en slags kartleggingsfase. Senere kan jeg etterprøve funnene mine på en mer vitenskapelig måte, men jeg vil utarbeide hypotesen først. Og det har vist seg å være mye mer interessant enn jeg forestilte meg.
Sist endret av Qon; 8. mars 2018 kl. 16:52.