View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Du sier jeg ikke aner hva jeg snakker om, jo jeg vil si jeg gjør det.

Jeg har brukt et tiår og sikkert mer hvor jeg har gått dypt i alt fra aliens, ancient civilizations, origin of man, månen, ww2, antarktisk, hollow earth, reptiler, illuminati, banker, flat earth, jøder, mars, saturn, andromeda, alt om universet/multiverset, cern, nasa, cia, deep state, frimurere - ehm freak.. konspirasjoner generelt.

Det er så mye å dyppe tærne i at en til slutt drukner i informasjon og man blir veldig flink på å sile ut bullshit og absolute bullshit, noen gangen kommer man over pærler som man kan gnikke på i lang tid, men man kan aldri bevise noe så det blir bare spekulasjoner til slutt og det tjener man ingenting på.

Når det til slutt går opp for en hvor mye folk lyver, hvor mye de elsker å bli hørt og hvor jævla mye bullshit et menneske kan spy ut så skjønner man at det meste bare er oppspinn, og ikke nok med det, men har du sett hvor ekte dagens animasjoner er? et videoklipp er IKKE et håndfast bevis fordi det kan manipuleres så kraftig at det lurer deg trill rundt, spesielt om du allerede er overbevist.

Det sagt så mener jeg at joda, sjansen for at mennesker er den eneste intelligente rasen i verdensrommet er ganske liten, men finnes det en rase der ute med evnen til å krysse univers så er vi bare mygg for dem og vi burde egentlig være stille som mus, de kommer til å spise oss til frokost om de finner oss.
Sist endret av Trollanon; 7. mars 2018 kl. 09:17.