View Single Post
Hei Baggen

Jeg ble utsatt for en støm/fall ulykke 1988, og har brukt mange forskelige preparater
Morfin, Dolcontin, Petidin, Durogesic, Ketogan, Ketorax, Aporex, Oxycontin, Oxynorm
Og selvfølgelig en masse forsjellig B prep.

For meg så er det 2 ting, først å slutte med A prep. men det verste er jo smertene, for de gir seg ikke
Og jeg vet at jeg må spise piller hele livet, så dette er veldig vanskelig.
Men oxycontin er bra mot smerter, men den gjør ødelegger resten av mitt liv. for 14 år siden
Ble jeg skilt og mistet hus og hjem, jeg har mistet kontakt med alle i min familie, pga smerter og piller.

Så Baggen gjør det du kan for og slutte på disse pillene, prøv og se om det mer mulig og ta svakere piller.
De pillene jeg fungere best på var en blanding av aporex (dessverre utgått) og ketogan.
Men det er ingen anbefaling (det var det som funket best for meg) snakk med legen din.
2 mnd før jeg sluttet, spiste jeg 5x 40mg oxycontin og 3-4 10mg oxynorm,
Så trappet jeg ned en hel del mg, og satt en dato, snakket med legen om det, fikk en resept på valium, og resept på oxycontin og oxynorm som lå på apoteket, som en backup hvis alt skulle gå til helv… det hjelper veldig bare og vite at hvis.. ( MEN IKKE HA DE HJEMME )

Og alt startet med med at jeg leste innlegget til Rullgardin, og da tenke jeg at faen det skal jeg også klare, vet ikke hvor mange ganger jeg leste innleggene, men det var mange ganger.
Så når datoen var der, var det bare og låse døra, dra for gardinene.
Det som hjalp meg var Rullgardin, musikk, ligge på kaldt kjellergolv hjelper mye.
Og prøv igjen Baggen, det blir bedre, etter en 5-6 dager så er det verste over, da går ting bare bedre og bedre,

Når det gjelder smerter så bruker jeg i dag 10-12 PF (som er alt for mye) og et par piller ketogan om dagen ( Ketogan tab må bestilles på apotek , å du må ha en rekvisisjon fra legen)
Så snakk med legen , han vet best hva som passer for deg .

Så stå på Baggen du klare dette !

Deltasan