View Single Post
Sitat av Picard Vis innlegg
Fordi det er ikke rocket science. Jeg sier ikke at du var helt dritings, men dørvakten har kanskje sett deg i et øyeblikk du så litt full ut, eller missoppfattet det slik at du var. Kanskje en blanding.

Edru var du ikke uansett, og hvorvidt andre vakter slapp deg inn andre steder eller ikke spiller jo ingen rolle.

Grunnen til at jeg spør er fordi det virker som du fortsatt ikke forstår at det er veldig random og basert på inntrykket til dørvakten akkurat der og da. Andre dørvakter kan ha et helt annet inntrykk av situasjonen. Det kan til og med hende dørvakten skjønte at du ikke var full etter han bestemte seg, men ikke ville tape ansikt.

Uansett så gjør de jobben sin hver gang de kaster ut folk. Det er et pluss i margen hos skjenkekontrollen. Og klage, uansett om du var edru, eller hadde 2 liter øl og en lisse speed, fører ikke frem uansett.

Jeg har blitt kasta ut etter 3 øl fordi jeg lukket øynene mine mens jeg gjorde noen bevegelser med nakken fordi jeg var sliten etter en lang dag på jobb.
Vis hele sitatet...

Skjedd har skjedd. forstår hva du prøver og si meg her.

gidder ikke henge meg noe mer opp i vakta, fikk tross alt en unnskyldning av selve sjefen (noe de fleste ikke har oppplevd) .

Så legger saken død.