View Single Post
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Sånn du legger frem saken her tyder hele handlingsmønsteret ditt på at du enten var dritings eller er litt enkel i hodet. Spør forbipasserende om du er full, klager din nød til en dørvakt et annet sted... joda. For øvrig tror jeg ikke et sekund på at et utested som er kjent for å kaste ut folk uten grunn beklager og inviterer deg på gratis øl.
Vis hele sitatet...
Var slik at jeg slo av en prat med noe utenfor som stod i kø, og forklarte situasjonen som hadde skjedd der inne, og spurte rett ut om dem syns jeg så såpass drita at jeg burde ha blitt kasta ut.

Syns alltid det er hyggelig og prate med ålreite dørvakter jeg, forklarte situasjonen og han var helt enig. Om du kaller det klaging så får du mene det da.

Sitat av sweem Vis innlegg
Ett hvitt kritt på innerlomma er veldig kjekt å ha. Da kan en utfordre dørvakten i å hoppe paradis på fortauet. Blir han ikke med gjør du det bare selv. Tegn også opp en rett strek på ca 10m og hink denne bortover kun på ett bein. Lander en perfekt hver eneste gang, med den hvite streken midt under skosålen er det jo vanskelig å si at en er dritings? Spor så om du kan komme inn siden du nå har bevist at du faktisk er mer ved dine fulle fem enn dørvakten selv, eller om du må ringe alle vennene dine på innsiden slik at dere drar ett annet sted for å legge igjen pengene.

Tru gjerne litt extra med krittet hvis du ikke slipper inn
Vis hele sitatet...
Haha, Eller evt ha med egen promillemåler :P

Sitat av Saerdna Vis innlegg
Dersom du velger å gi de dårlig anmeldes på Facebook får du inkluderer fakta - at du var både speeda og ruset på alkohol.

Det er neppe "vaktene tilogmed sjefen der" som er idioter.
Vis hele sitatet...
Edit: sett deg litt på rus delen av forumet, da burde du skjønne såpass at det ikke er lurt og skrive en klage på facebook siden og si at jeg tok speed, det er helt idiotisk.

får kjapt politiet på døra da skal jeg love deg...
Sist endret av king123; 1. november 2015 kl. 22:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.