View Single Post
God aften. Det har nå gått 2 dager siden amfetaminen endelig har gått ut fra kroppen, men tror du problemene er borte? Langt ifra! Tvert imot!

Dette er første og siste gangen jeg kommer til å bruke den dritten igjen! Og ja, det kalles amfetamin, eller "speed" som jeg likte å kalle det. Kjøpte 1g for 3 uker siden for første gang. Holdt det gående ganske mye (siden jeg ikke brukte så mye på mine doser). Men over til poenget. Helgen som var, fikk jeg endelig bli kvitt alt. Speeda i 4 døgn, noe som førte til sterke synsbedrag (kompissen min så ut som en demon, gammel mann, tegneseriefigur, spillefigur osv), sterke angstfølelser, ubehag i hele kroppen, lite søvn og lite næring. Nedturen sitter i kroppen enda. Sliter med alt utenom synsbedragene.

Problemet nå, er om jeg noen gang kommer til å bli 100% OK igjen. Blir jeg det? Er totalt ødelagt i kroppen pga. mangel på søvn (går sterkt utover jobb og venner), sliter med perioder med sterk angst. Tror faen meg i dette øyeblikk hjerte kommer til å stoppe. Men nok om det. Jeg klarer meg veldig fint egentlig. Jeg bare stiller spørsmål; "Hva i helvete skjer? Når gir det seg? Kommer alt til å bli bedre?" =/