View Single Post
Sitat av Pope Vis innlegg
Kan jeg spørre hvordan utlending du er? Oppvokst i Norge eller kommet hit relativt nylig for å arbeide?

Hvor lenge har du bodd her?
Skriftlig er norsken din ok, så du kom vel ikke i går

Og hvor i verden er du fra?
Vis hele sitatet...
Er opprinnelig fra Belgia , har bodd i Norge siden januar 2011. Studerer økonomi på NTNU. Har tidligere jobb erfaring og har det siste året øvd mye på norsk uttale og snakker per dags dato uten noe form for aksent. Jeg regner med at jeg ikke skriver helt perfekt strukturert osv men jeg likte aldri norsk timen på vgs så godt.
Jeg vil tro at den bakgrunns sjekken hadde ikke vært noe problem med tanke på at jeg har slekt som jobber i NATO.
Jobben det gjelder er denne: https://www.finn.no/job/fulltime/ad....kode=138278634
Når jeg søkte i fjor kom jeg faktisk inn men jeg mistet jobben etter 1 uke med opplæring fordi lederen mente det kunne oppstå kommunikasjons problemer med meg og kunder på grunn av mitt aksent noe som var merkelig fordi jeg var på et jobb intervju som varte over en time og da fikk jeg ikke noe kommentar om det. Jeg er rimelig irritert på denne lederen fordi han har ødelagt mine sjanser i Telenor kun på grunn av sine antagelser.