View Single Post
Holdt på å ta livet av meg da jeg jobba i matvarebutikk.
Til slutt tenkte jeg at faen heller, får gjøre det beste ut av det;
- Panterommet <3. Her rydda og sorterte jeg flasker som en forbanna GUD. Lag et spill ut av det. (+ her kunne jeg ha musikk på ene øret).

- I kassa ble jeg verdensmester i hurtig varescanning. Det er en internal cooldown på hvor fort du KAN scanne, men jeg perfeksjonerte dette + gikk autistisk til verks på PLU-kodene. Det er fint å høre at "fy FAEN så rask du er" av kundene, når du vanligvis ikke engang får et "hei!".

- Vær superhyggelig med folk. Alle handler mat; daglige ledere, konsernsjefer, beslutningstakere. Dette er folk som du kommer til å møte igjen i arbeidslivet, enten som arbeidsgiver, kollega eller kunder. Selv får jeg bakoversveis om det sitter en HYGGELIG fyr i kassa, og husker han gjerne i etterkant.

- Igjen; hold humøret oppe. SMIL. Smiler du og er hyggelig, så smitter det faktisk. Det er enorm forskjell på arbeidsmiljøet om folk er glade og fornøyde, kontra irriterte og sure.

Ting du vil unngå er definitivt ørepropper/avislesing/kjøring på pallejekk. Dette ser fullstendig useriøst ut.