View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Du har i alle fall sympati fra meg Susa, det høres ut som en håpløs situasjon. Jeg lurer på om det ligger noe annet bak når han reagerer slik. Er han usikker på deg eller forholdet deres? Dersom alt er greit mellom dere skulle han ikke reagert på denne måten. Kanskje han ikke klarer å se det objektivt, at du også trenger å sove, og da må det ordnes rent praktisk. Det er jo fullt mulig å ha et godt sexliv selv om dere har adskilte soverom. Kanskje han er redd for at det blir slutt på kveldskosen?
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok han opplever det som en trussel at jeg antyder at jeg vil sove et annet sted enn sammen med ham, at det er en måte jeg trekker meg unna på. Han har ikke noen spesiell grunn til å være usikker på meg, men jeg får alltid klager på at jeg er hemmelighetsfull, så det henger vel sammen på en måte.

Det er ikke ofte jeg snakker om snorkingen fordi han blir så sint. Føler han bruker den rotete søvnhistorien min som et våpen. Jeg har ptsd og har hatt høyt stoffskifte en del, og har aldri vært flink til å sove, så det er nok å ta av. Når han har skremt meg fra å snakke om det, er han blid og fornøyd igjen, så da fortsetter vi bare på samme måten som om ingen ting har skjedd.

I dag morges slapp jeg et par mugne kommentarer for første gang på flere måneder fordi natten i natt var verre enn vanlig, og da var helvetet løs med en gang. Så nå snakker vi ikke mer om det og skal snart legge oss igjen.

Ikke noe dere kan gjøre med dette selvfølgelig, men fint å få bekreftet at jeg ikke er helt urimelig.