View Single Post
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Takk for svar. Den "kuren" din tror jeg ikke er noe for meg. Takler døgning dårlig, og jeg ser ikke ut til å sovne noe bedre neste natt om jeg ligger våken hele natta.

Har allerede fått imovane midlertidig av legen, men hater følelsen jeg får av de dagen etter. Føler meg så ekkel at jeg foretrekker å ligge våken...

Rart hvordan man kan gå fra å sove fint, til å plutselig få alvorlige søvnproblemer på bare noen dager. Er ingenting jeg har forandret på heller som jeg er klar over. Svært frustrerende når man ikke ser ut til å finne noen løsning på problemet heller. Synes svært synd på folk som deg som har slitt i over 10 år med dette, blir deppa og føler livskvaliteten synker betraktelig etter bare 3-4 uker jeg.
Vis hele sitatet...
Håper for din del at det går over, elendig søvn fører raskt med seg mye annet dritt man gjerne skulle vært foruten...Rart at du reagerer sånn på imovanen, jeg kan ta 15mg 3 timer før jeg skal stå opp å føle meg helt fin;O Og takk for medfølelsen hehe), men kroppen har på en måte vendt seg til at jeg sover ganske lite, gjennomsnittlig 2,5-4 timer i hverdagene, kunne godt hatt en 2-3 timer ekstra.

Heldigvis er det lenge siden jeg har hatt de verste insomnia fasene, for det er virkelig et helvete, håper jeg slipper å ha det sånn igjen.