View Single Post
Hei alle sammen, jeg vil skrive en liten takk til dere som har sendt Pm og skrevet her inne. Dere har alle kommet med veldig gode råd, og jeg har fulgt opp noen av rådene deres. Jeg fikk byttet fastlege til der jeg bor nå, og kom inn til time i går. Jeg fikk snakket med han en times tid, og jeg åpnet meg helt. Og det var så godt å få snakket ut om det som hadde hendt. Han kunne fortelle meg at de reaksjonene jeg hadde på ting er naturlig, og at jeg heller ikke burde være redd for at sinnet mitt ble så kraftig som det ble..
Han fikk skrevet ut vallergan av legen. Etter en veldig god natt søvn så merker jeg hvor godt det gjorde meg å få snakket ut om ting i går, jeg kan ikke huske sist jeg var så glad en morgen, og det er så godt å ha et smil om munnen og glede seg til å komme på jobb.

Jeg føler nå at denne samtalen hjalp utrolig mye, og det at jeg fikk skrevet ut sovemedisin gjorde meg utrolig godt da jeg sleit utrolig med å få sove.
Jeg har en oppfølgingtime neste onsdag, så får se hvordan ting blir frem til da. Men nå er jeg innstilt på å tenke på meg selv i helgen, og bare ha det artig.

Nok en gang, tusen takk for all hjelp! Dette beviser bare hvor bra det er å ha et sånt forum!
Og ikke minst dere som tar dere tid til å hjelpe en helt ukjent!