View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Bytt fastlege (det går veldig fort og er enkelt å gjøre) så ringer du legekontoret det gjelder og sier at du har byttet fastlege til *navn* som jobber hos dere, men at du trenger en legetime snarest, så ordner de det HELT sikkert for deg. Tipper at om du får litt hjelp tilå sove en periode så vil sikkert bare det hjelpe enormt, men du trenger å snakke med en lege

Høres forjævlig ut med så mye på en gang, ikke rart det har knekt deg, ingen skam i å få hjelp til å få rettet seg opp igjen!
Vis hele sitatet...
har sett litt på den siden, får tildelt ny fastlege ved ny mnd start..
Men jeg skal gjøre det, så får jeg ringe å si at jeg behøver å snakke med noen ganske så fort
Har skaffe meg litt sobril til i kveld så skal jeg se hva legen kan hjelpe meg med..

Sitat av cplpro Vis innlegg
Har disse tingene noe sammenheng med hverandre eller er det bare tilfeldig og uflaks at de har hendt på "samme tid"? for hvis det kun er tilfeldig så har du hatt uflaks og kommer nok til å klare å børste dette av deg. Husk at selv når det ser som mørkest ut, så finnes det alltid et lys i enden av tunnelen! lykke til kompis dette klarer du
Vis hele sitatet...
Tusen takk! De tingene som har hendt har ingen sammenheng, jeg har bare veldig uflaks..
Jeg prøver å tenke minst mulig på det som skjer i rundt meg når jeg er på jobb, men å komme hjem til en tom leilighet for seg selv blir litt tungt til tider..
Takk for svar

Sitat av entropi Vis innlegg
Fastlege bytter du her: https://helsenorge.no/min-helse/bytte-fastlege?
På legelisten.no kan du lese anmeldelser hvis du vil finne en som virker grei å prate med.

Legen kan henvise deg til psykolog, kanskje er en god samtale med legen også nok. Ofte er der bare å sortere tanker som skal til, ikke så rart det har toppet seg litt for deg i den situasjonen du er i. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tror en god samtale vil hjelpe meg veldig mye, har ingen å snakke med nå..
Takk for svar