View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen her som har prøvd Skype knipsen fra darknet..? Skal inneholde 200mg MDMA, er delestrek på dem.

Er fri for røyk, får kanskje 2-3 Sobril senere ikveld men holder ikke pusten for det. Har masse Neurontin liggende da jeg går på dem fast, 800mg. Har også noen 5HTP kapsler liggende..

Er det noen nedtur på disse knipsene..?

Hva bør jeg gjøre for en så behagelig tur som mulig, kommer til å være alene når jeg tar dem, og ta på med headsettet da husverten er hjemme slik at jeg kan nyte favorittmusikken min uten å tenke på at husverten klager på bassen..
Vis hele sitatet...
Testet disse på fredag, grei opptur og fin peak men peaken varte ikke mer enn 45 min kanskje før jeg begynte å dale ned..
Var en grei flyt mens jeg dalte forsiktig og langsomt ned, og fikk ikke noen ubehagelig nedtur som jeg har fått tidligere på både XTC og mdma krystaller..

Skal nevnes at jeg bare tok 1/2 knips, bare for å få testet produktet. Tok også 100mg Quetiapin/Seroquel som jeg sovnet av på foran TVen til slutt.

Husket ikke når jeg skulle ta redose, er det mens man er på peak eller når man merker man begynner å dale ned? Jeg tenkte uansett ikke på redose før det var for sent, da var jeg kommet litt for langt ned igjen..