View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Ja, de ville faktisk fort risikere å bli stempla bare fordi de er kritiske til enkelte ting.

Husker jeg spurte jus læreren om hvorfor politiet drar ned til en kjenning i beste sendetid for å "sjekke om skiltene på bilen hans var fornyet" eller noe i den dur, hvorfor de da banker på og hvordan politiet kunne se i mørket, igjennom vinduet at han(en vi var i rettssaken til) var rusa, og dermed valgte å ta seg inn, og tilfeldigvis fant hekkere med både hasj og pulver, samt noe kokain og Eer.

Det hele virket rett og slett alt for beleilig til å være sant. Læreren mente jeg hadde et godt poeng, men først måtte jeg sitte å høre på noen ordentlige møkkakjerringer belære meg om at "hun syntes ikke politiet gjorde noe galt, så lenge de gjorde jobben sin som var å få tatt kriminelle".

Men de blikkene du får, og tanker andre gjør seg opp bare fordi man evner å tenke bittelitt utenfor boksen og faktisk tør å si hva du tenker er helt merkelig.
Vis hele sitatet...
Det er mulig dette er litt på siden av tråden, men bildet i hodet du skapte hos en skækk sjel just nu fikk det til å danne seg noen konnotasjoner jeg helst kunne vært for uten når det kommer til stykket! de møkkakjerringene fortonte seg verre enn bestemora i Georgs magiske medisin av Roald Dahl her i gården, les den forresten folkens, en serdeles god barnebok av en som stort sett alltid leverte! Litt i skyggen av the classics er den og.