View Single Post
Å fuck me up in the ass, jeg er så dritlei corona ass! Jeg vet ikke ass, hele greia skaper kjipe Vibes over hele linja. Dog, jeg er typen som kan kunsten å kose seg så jeg klarer meg og gjør stort sett som myndighetene sier (glemmer meg hele tiden og håndhilser ubevisst da og blir like flau hver gang) bruker håndsprit, munnbind og unngår det meste av sosiale sammenkomster, etter jul har det blitt veldig lite men før jul hang jeg litt hos noen kompiser osv, men nå har det mer eller mindre vært utelukkende familiære treff, som heldigvis er mad koselig!

Jeg håper mine nære og kjære klarer seg, har en god kompis i rissikogruppa blandt annet. savner å harryhandle helt enormt som den stolte østfoldingen jeg er, og ikke minst kebabpizza fra Buktens pizzeria i Strömstad. Savner å feste ass, klemme folk, kose og susse, møte nye folk, bare slippe meg litt løs. Driver og får meg jobb og er heldigvis et bittelite skritt nærmere, men ledigganstid går mye til rus av ymse slag for å få tida til å gå (mest kannabis og alkohol) men også litt stims og ket når jeg skal kose meg og synes det er et fett nok tidsfordriv. Blitt mye podcaster i det siste, får mye tid til å sjekke ut nye ting generelt opplagt nok, men jeg merker at som en introvert med ekstroverte trekk skal det bli faen så fullt hus og stormene jubel når folk (meg inkludert) har kommet ajour med vaksineringa. Ta den a folkens, please, sånn bare for at om ikke annet undergrunnsraves skal åpne igjen liksom, pretty please?

Trist å høre nurse Betty, ikke greit å høre at freaks desidert snilleste bruker sliter. Sender tanker!

Og til alle dere andre, hold ut, snart er vi forhåpentligvis i mål! ER vi ikke?

Edit: dette er første og siste gang jeg ikke har lest gjennom en hel tråd før jeg har besvart den, så kanskje pandemien har gjort meg til en mann på 50 også, som kommenterer på VGs kommentarfelter. Uansett, da får jeg finne fram min egentlige slutten av 20-åra personlighet og rette opp i det!

Jeg vil også ønske de som har slitt med helsa, typ Tears og Taxidriver lykke til, forsøksvis med vel overstått og fårhåpntligvis vel overstått operasjon, godt du kom deg gjennom hjerteinfarktet Tears83! Håper også Robhol får tilbake livsgnisten, en dog om den bare brenner som en tynn rizzla. Og det Newuser forteller om er hårreisende men som en som selv hadde vært på gata i fjor pga Nav så er dessverre situasjonen altfor gjenkjennelig. Greia mi som gjør at jeg er forbanna på corona er at alt som skal sikre min inntekt og arbeidsmuligheter forskyves ytterligere, så jeg har nå vært på ett tiltak for å kartlegge arbeidsevne bare for å bli satt på et nytt tiltak med arbeidsutprøving som har latt vente veldig lenge på seg. I fjor var jeg satt på feil tiltak i 3 måneder før de forsto det, de er ikke akkurat slepphendte med å gi meg den støtten jeg i utgangspunktet hadde krav på, skusla bort lovnader om tilbakebetaling da jeg hadde fått for lite AAP, og helt sykt mye annet jeg har glemt akkurat nå, men kunne sikkert skrevet en novelle om dette. Advokat ble kontaktet som heldigvis vet hva han driver med så jeg er heldigvis nærmere en løsning pr nå men det er langt igjen. Det ordner seg dog til slutt, tror jeg, det bare tar så skrekkelig lang tid. I verste fall har jeg gode kontakter i blindeforbundet og de kan jo fort fikse mediesak hvis Nav finner på noe kødd, så fett å ha de i ryggen. Alt jeg vil er i grunn å jobbe tilstrekkelig i forhold til å arbeidsevnen min som er svekket pga sansetap (man blir fortere sliten når man har en sans for lite) og drive med musikk på siden. Hvis de to tinga går i orden så skal jeg være en relativt happy camper, uten at jeg skal drøfte definisjonen av lykke (les den tråden her i helga).

Ja, det *pi snakker om er kanskje bagateller, men corona lærte meg hvor mye jeg _egentlig_ setter pris på hverdagen, og helga for den saks skyld. At man kan gjøre hva man vil innenfor rimelighetens grenser når man vil innenfor rimelighetens grenser. Men, som den positive nihilisten jeg er så tror jeg at det ordner seg på et vis, den første klemmen der skal smake ass! Jeg ante ikke hvor mye jeg faktisk savna det før det ikke var gjeldende lengre, det funker med klem ass!
Sist endret av equimanthorn; 25. mars 2021 kl. 06:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.