View Single Post
Ja det er så trist og mørkt at jeg blir helt matt. Nå er det jo ingen som har satt en diagnose på han, men samtlige psykologer og psykiatere spekulerer i om at han kan ha en narsissistisk personlighetsforstyrrelse, men det er ingen som vet det 100%. trekkene sammenfaller dog, det skal sies. Javisst, Trump er en kolossal taper som ble født med gullhår en viss plass, dvs, født inn i en rik familie med inflytelse og arva et imperiet. Man kan jo tenke seg hva slags fyr han var om han var født og oppdratt i litt trangere kår? Jeg tror han hadde vært like uspiselig men antagelig bare en sinna trailer parkfyr jeg vil tippe hadde vært verdens verste nabo. Faren hans var etter sigende en skikkelig tyrann og han brukte Hvist hele sitt liv mens faren levde til å forsøke å få anerkjennelse fra han.

Ja, vi får se hva Pence tar seg til, jeg håper han blir pælma ut men jeg kan se for meg at Nancy Pelosi kan være nølende. Denne taperen har vist seg å inspirere folk til å underbygge demokratiet så det er best å bare fjerne hele kællen fort som faen. Jeg håper forøvrig du har rett hva gjelder konspifolk, og jeg ser egentlig for meg 2 scenarier, i hvert fall i statene:

1. Trumpsekten fortsetter å blomstre og GOP må prøve å appellere til dem for og i det hele tatt klare å vinne et valg igjen eller

2. Trumpsekten ebber ut når de endelig må bite i det sure eplet og må innse at valget er tapt og det GOp kan forsøke å komme seg videre. Jeg håper på det siste, men uansett senario, Donald Trump kommer ikke til å forsvinne ut i intet etter dette, tross at han muligens blir fjerna fra Twitter. Han har i det minste tydeligvis fått en 12 timer lang twitterban nå.