View Single Post
for å ta det siste først, jeg har lest litt rundt på nettet om Trump opp gjennom åra, hvordan han ser folk osv, og han ser folk som enten "tapere" eller "vinnere", kan gi kilde om ønskelig men jeg har lest så mye rundt den karen der at jeg pr nå ikke husker hvor jeg leste akkurat det. I følge noen rykter sa han også "jeg vant! Jeg vant! Jeg vant!" etter at valgresultatet ble klart, så jeg tror at han rett og slett ikke takler eller klarer å forholde seg til tanken på at han kan tape. Han som skrev Trumps selvbiografi spådde også at når Trump til slutt ville tape ansikt så vil han gjøre som han alltid har gjort, prøve å få det til å se ut som om han har vunnet samtidig som han forlater det synkende skip, og å prøve å ødelegge så mye som mulig på vei ut. Ok, dere vil ikke leke? Da ødelegger jeg alle lekene så ingen kan leke! Akkurat som en liten drittunge.

Når det kommer til det andre så tror jeg rett og slett hans barnslige kneejerkreaksjoner er det eneste kortet han faktisk mestrer til det fulle. Altså under presidentperioden så sparka han alle som hadde noe smart å si, menget seg bare med jafolk og despoter fra andre land på verdenskonferanser, løy og løy og generelt posisjonerte seg som en som var tøff i kjeften men en pingle når det kom til stykket, at Trump ikke starta noen krig f.eks er rett og slett fordi han er for dum og pinglete, og lettskremt ikke minst! Siden det har vært en taktikk som har funka for han hele livet så tror jeg det er det eneste han kan, og i møte med folk som bokstavelig talt er villig til å sloss for å underminere demokratiet uten å skjønne det selv så stiller det han i et dilemma han er for dum til faktisk å forstå rekkeviddene av selv. Derfor så gjør han som mange barn har gjort før han, skriker for så å si "øøøøø, slapp av litt da men valget var juks da valget var juks men slapp av wææææ". Jeg håper den mannen en gang må stå til ansvar, men min kyniske side tviler sterkt på det.

Så har vi jo også folk nå som mener dette er Antifa i forkledning, lenge leve ekkokammer!