View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Ja, dette er virkelig en farse! Jeg er dog dessverre ikke overraska, men man får inderlig håpe NSO er på ballen her. Jeg frykter dog at det er flere rundt om som kan bli inspirert...
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke redd for reell borgerkrig eller kupp, ei heller så mye for diplomatiske forbindelser. Gateopptøyer javisst, men det er vel business as usual. Men altså, dette kommer til å ta litt tid å komme over for demokratiet USA. Er det sånn det skal være nå, liksom? At presidenter kan nekte å samarbeide om overgang? Kan vi risikere at kongressen ikke respekterer et valgresultat hvis de er i flertall og finner det for godt? Er det liksom tilstanden på det amerikanske demokratiet nå? Klart de ikke kommer noen vei med dette, men grenser er definitivt flyttet disse 4 årene.

Alt i alt er det kanskje en bra ting, at han tok det så langt at GOP blir nødt til å distansere seg fra ham. Det vil jeg jo tro nå. Men hva pokker vet jeg.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Dersom forumets Trump-lovebois lot seg inspirere av sine amerikanske ledestjerner til å angripe Stortinget med planker og balltrær, å hadde det formodentlig blitt stille og rolig fra den kanten i overskuelig fremtid. Det hadde moderatorteamet levd helt fint med.
Vis hele sitatet...
Litt planker og balltrær, men mest mobiltelefoner. Med kamera, pekt mot seg selv. Mens man deltar i et kuppforsøk. Altså...
Sist endret av *pi; 7. januar 2021 kl. 00:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.