View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er hyggelig sånne gapahuker med andre random likesinnede da

Men du skal nok ikke ta i mot dop fra fremmede igjen uten å være i psykisk godt mindset. Rett etter å blitt kasta ut hjemmefra er man ikke helt det......

Værste plassen jeg har vært når jeg har rusa meg må ha vært på fest med folk som var på helt annet nivå enn meg, musikk jeg ikke takla og bråkete folk som ødelegger viben.

Jeg har og tatt overdose på exstacy på technokonsert/rave det var ganske jævlig men plassen var jo feit som f og det var konserten helt inntil det punktet også.

Værst av alt har jeg hatt det rusa hjemme både i egen psykose og sammen med person i psykose som prøvde å drepe meg.

Kom på en til det var bare fylla jeg sovna i 20 minus nede på togsporet i en trapp 30 cm fra der toget gikk. Ble vekka av politiet uten sko, sekk og personlige eiendeler og spøy ned hele området. Kunne fort ha fryst ihjæl eller blitt påkjørt av toget og har fortsatt ikke peiling på hvorfor jeg syns det var en bra spot å gå ned til. Var noen timer til toget kom når jeg kom dit så jeg vimsa vel rundt men krabba og kava på alle fire og skjønte ikke en dritt.