View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Enig!

Kjenner mange sosial arbeidere, som jeg hadde kontakt med da jeg var en urokråke selv for 10-15 år siden. Alle sier at det har blitt så mye hardere en da jeg var 16-17år selv. Mange av disse blir ofte utsatt for trusler & vold både med og uten våpen.

Flere har hatt lange sykemeldinger, mange av de går til psykolog, en diagnosert med post traumatiskstress, mange sliter med angst og depresjoner.

Vi må ta tak i de som talar for multikulturalistisk og segrasjons besert integrering. Det er flere på forumet som ønsker dette og ser ut til å tro det er eneste alternativ.
Vis hele sitatet...
Veldig leit når det har blitt sånn i Oslo.
Er vel kanskje resultatet når disse folkene (søppel/scum)bare for drive på uten særlig konsekvenser.
Kanskje hvis de hadde fått litt motstand av ofrene slik de ville fått i andre land, samt vesentlig strengere straffer for gjengangere så hadde vi kanskje fått gjort noe med det.

Jobber en for enkelte organisasjoner/virksomheter i Oslo så er sjansen for å få PTSD, angst, depresjon, mye høyere enn hvis du hadde hatt samme jobb i annen by.
Kjenner flere som jobber i slike organisasjoner/virksomheter i Oslo, de søker aktivt etter stillinger på andre steder, fordi de er så lei av alt "styre/problemene" som er i Oslo.