View Single Post
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Vel jeg er fra Oslo og for å være helt ærlig så tror jeg du som etnisk hvit Ola Normann heller ville vært offer.

Mange av ungdommene her på Oslo øst har vært barnesoldater, vært offer for brutale handlinger eller har en familie som har blitt utsatt eller haf utført og bragt med sine arr til neste generasjon.

Flere har drept folk, lemlestet folk, sett familien bli sprengt i fillebiter og voldtatt.

Jeg tror helt ærlig at du ikke har sett og opplevd nok jævelskap for å være en av disse. Du ville vært et offer fordi hudfargen din utstråler at du har hatt en relativt trygg oppvekst i Norge.
Vis hele sitatet...
Majoriteten av mine tidligere kamerater er av utenlandsk opprinnelse, hovedsakelig fra balkan og kaukasusområdet, så at jeg ville vært et offer pga hudfargen tviler jeg sterkt på. Det at du tror at jeg ikke har sett og opplevd nok faenskap kan jo stemme i forhold til din ''skala'' - var ikke meningen å fremstille det at jeg har hatt det så utrolig fælt og det er sikkert mange som har vært lovlydige hele livet som har hatt det verre enn meg.

Jeg vil bare frem til at jeg tror jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen til mange av disse ranerne og at det offentlige må fange dem opp, for alle er enige i at det kan ikke fortsette sånn her.