View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg synes du overtenker fælt, og tror ikke dette er spesielt sannsynlig å skje nesten noen. Og so what, om noen kommer og skal «peke ut synderen» fordi du kunne brukt den selvbetjente kassen, så kommer folk til å synes at vedkommende er dust. Folk vil tvilsomt mobbe seg mot deg som om du er frankensteins monster. Ser du at det er en stressa gjeng som skal kjøpe øl 19:58, så slipper du dem kanskje foran deg uansett hvis du selv ikke har dårlig tid?
Vis hele sitatet...
Hehe

Det er mulig jeg overtenker og det er enda mer mulig at du overdriver i det du forsøker å gjengi og latterliggjøre bekymringen min. Når jeg sier "peker ut synderen" er frykten det å fordømmes i det stille og det av fornuftige, samvittighetsfulle handlere, som selvfølgelig ikke gidder å lage en scene og jeg er ikke redd for konfliktsøkende bygdetullinger som mener tabben skal imøtegås gjennom en storstilt konfrontasjon.

Jeg mener det er mulig og heller ikke unaturlig eller uvanlig å finne sosiale situasjoner ubehagelige selv om det å bli konfrontert og demonisert på aggressivt vis, ikke er en bekymring.