View Single Post
Sitat av fjellape Vis innlegg
Jeg synest systemet er unødvendig tungvindt, spesielt viss du skal ha 18års varer, tobakk og øl. Da må du luke tak i ansatte som har det travelt med andre ting for å bekrefte at du er 18.
Dette resulterer i unødvendig kø og folk som blir like stressa og forbanna som deg.

Det trengs bedre instrukser og mer automatikk i det. Første gangen så knørva jeg kvitteringa og kasta den, dette resulterte i så mye kø siden jeg ikke kom meg ut, og kontrolløren kunne ikke slippe meg ut heller. Det ble så mye kø og pågang at ei handikappet dame nesten falt over ende.
Enkelte folk er faen meg stressa på butikken
Det trengs større plass på disken også, så ikke verdt opplevelsen å storhandle. Men jeg forstår jo at de sparer litt arbeid for ansatte, men synest det blir for domt å gjøre om halve butikken til dette, slik der jeg bor, håper ikke det skjer, viss man skal tenke på eldre folk som bruker litt tid.

Mitt tips er å gjøre seg kjent med systemet på en dag det ikke er så jævla hektisk.
Vis hele sitatet...

For meg virker det som om det blir mye mindre kø, også mye lettere å multitaske, for de som jobber der. Og nå har jo en del butikker begynt med fingerscan så man slipper å vise leg. Vet ikke helt hva jeg synes om det personlig, men blir vel mer effektivt for butikken.