View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Skjønner virkelig ikke hvordan så mange kan klage uten et eneste eksempel...



Ikke det at rådet var dårlig, men du svarte ikke på spørsmålet til trådstarter.
Vis hele sitatet...
Det er da VITTERLIG ikke poenget med et diskusjonsforum heller, at man skal være "YAHOO ANSWERS", så lenge det er relevant for tråden så hører det vel hjemme der?

Jeg tror rett og slett problemet ikke ligger hos freak-crew, det ligger hos demografien, hvordan mentaliteten har forandret seg i brukergruppen.

Er enig at freakforum ikke er like "interessant", men det koker mer ned til trådene som kommer og blir stående enn de som forsvinner. (tror ikke så veldig mye verdifull diskusjon forsvinner pga sletting)


Sjøl så er jeg ikke den beste debattanten og kan fort koke over, være usaklig og generelt til tider ikke bidra til diskusjonen og får en del poster slettet, MEN jeg mener at mods burde være strengere.

Takhøyden bør være høy for diskusjonenes del, men det som diskuteres kunne vært moderert mye strengere. Det er jo så mye retardert PISS som postes, ting som kunne vært googla og ikke minst OPPLAGTE greier som: OM VERDEN HADDE SLUTTA Å ROTERE, HADDE VI DØDD DA!? - Kan jeg styrte en liter 60% og er det dumt!?

Det siste eksemplet er helt klart viktig at blir besvart, så man slipper døde 14åringer (evt. kanskje darwinisme burde stå sterkere) Men det er en enkel google, alkometer.no eller no kunne gitt svaret.

Poenget er at folk må rette blikket mot seg selv og brukermassen. Det er ikke crewets feil at trådene er rett ut kjedelige og uinteressante.
Det som slettes er ikke det som før har gjorde freakforum bra.

Ha en fin fredag!