View Single Post
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
However, jeg vet i mitt hjertes hjerte at det var en far-right entusiast som ble brutalt sensurert og angrepet her for en stund tilbake og kommer aldri til å gi meg på dette. Dere etterlyser spesifikke hendelser?Hvordan kunne jeg henvist til innlegg og meninger som ble slettet i en tråd for over et år siden? Det ville aldri kunne gitt noe reelt bilde om hva som fant sted?
Og dette er hva jeg ville få frem med mitt første innlegg i denne tråden. Kun at ting ikke går hus forbi.
De det gjelder vet nok hvem de er.

Ha en fin kveld, fellow freaks
Vis hele sitatet...
Hvilken bruker var dette? Send gjerne på PM til meg eller noen i crew om du ikke vil "oute" ham her. Vi kan se på innleggene og trådene, da moderatorer i de aktuelle underforaene fortsatt kan se disse, innlegg forsvinner ikke i et sort hull når de slettes. Jeg er igrunn veldig interessert i slikt da jeg også har et problem med sletting av velformulerte meninger. Vi har vel ingen far-right som er mods meg bekjent, og ser kanskje for noen ut som en homogen masse, men jeg kan si én ting helt sikkert; vi er flammende uenige i mye, også når det kommer til diskusjoner der "far-right emner" kan dukke opp.