Tråd: GABA tilskudd
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har dette noe med GHB å gjøre? Jeg lurer siden GHB virker på GABA reseptoren, så er det mulig dette vil det hjelpe på GHB abstinenser eller øke effekten på noe som helst måte, eller slippe mer GABA gjennom barrieren?

Er det relatert på noen måte? Kjipt å knaske Lyrica og Xanor om det finnes sunnere alternativ for å stoppe skjelvinger og det som værre er etter en måned med tilnærmet 24/7 dosering. Dumt, men den korte researchen jeg gjorde før jeg gikk på en binge fortalte meg at det ta mye lengre tid før man ville få fysiske abstinenser, allikevel er det noe av det værste jeg har opplevd. Ville prøve å ri det ut, men på grunn av at kjæresten var til stedet var jeg redd hun skulle forstå at noe var veldig galt.
Aldri oppleve abstinenser komme så brått og kraftig, det kan sammenlignes med å være våken 5 dager på speed samtidig som du har angst og nerver fra en annen planet. Hjernen min kjentes ut som den bare fløt inni hodet, det å løfte et glass med vann var som å løfte en bøtte med vann. Skal nevnes at jeg ikke har fått så mye søvn sett bort i fra de minst 40-50 gangene jeg falt i Kork koma.

Mulig jeg sporet litt(veldig) av her med dette innlegget og jeg beklager for det, men grunnen til at jeg spør er at jeg mener å ha sett tidligere diskusjoner om GHB og GABA, men det er veldig lenge siden og hukommelsen gir meg ingenting. Det hadde bare vært fint å kunne bruke litt sunnere alternativ til avkorkingen en Lyrica og Xanax(som førøvrig fjernet alle symptomer på abstinens etter en etterlenget 12 timers uavbrytt søvn i senga jøss, jeg har som regel vært ganske responsive med bruken, men GHB er på linje med kokain inform av hvor fiendish du blir, eeeen siste kork hele tiden.

Ble litt langt, men jeg får skylde på at jeg fikk i meg en liten dose med speee tidligere.