View Single Post
Jeg har trent av og på i maaaange år, typisk 6 mnd i året med hard trening, og så 2 ganger i uken for å ikke miste muskler så fort.
Du har flere måter å trene på, alt avhenger av hvor mye tid og energi du vil legge ned i det.
Jeg er frelst av 4 split programmer, typisk rygg-biceps en dag, bryst-triceps, bein-mage, nakke og skuldre.
Det finnes uendelig mange øvleser på youtube , og det er viktig å prøve seg fem å finne de øvelsene som passer din kropp best.
kosthold er minst like viktig som selve treningen, kvalitets karbohydrater og maaaaaaaasse proteiner er viktig, og prøv å dytt i den 6 måltider om dagen, 2 kan være protein shaker med litt havremel,eggehvite og en banan i.
De 2 første mnd er de gøyeste, det er da man ser mest gains og styrken vokser raskest.
det at du jogger allerede er helt konge, da har du mye muskelkondisjon og kjærne muskelatur som gjør at du kan gønne litt på i begynnelsen uten å tenke for mye på skader.
Rutiner er og alfa omega, jeg kjører samme øvelser på samme dager 3 uker for så å stokke om, gotta confuse the body, right babe.
lurer du på noe spesifikk, send pm, lager programmer og kostplaner til venner og bekjente, har snart 15 år trening bak meg, så har litt peil