Tråd: 250 fleinsopp
View Single Post
Kan kort legge til at jeg nå er våken etter å ha sovet i ca tre timer, og jeg er i toppform, ihvertfall i bedre form enn jeg pleier å være når jeg IKKE har brukt noe rusmiddel. Merker ingen bivirkninger nå. Jeg klarte å pusse tennene ca kl. 06:00. Da hadde jeg ennå dårlig balanse, så jeg vaklet da jeg gikk ut på badet. Jeg sovnet vel en drøy time senere.

Nå, etter litt søvn, er balansen god og jeg er ikke lenger sliten i øynene. Jeg hadde forventet hodepine, men kjenner ingenting, muligens fordi jeg drakk en del vann før jeg la meg og mens jeg trippet.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Spesiell lesning, føler du at du har lært noe nå?

Alt av PC, Mobiltelefoner etc burde du ha stuet vekk, og rapporten din understreker hvor viktig det kan være å ha en trippsitter. En fleintripp trenger absolutt ikke bli det marerittet du opplevde.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg føler at jeg har lært noe.

Det er ca en tredjedel av trippen, den midterste delen, som virkelig var et mareritt. Før jeg kom til denne fasen, var jeg i himmelen. Det kan ikke beskrives på noen annen måte. Det er vanskelig å si nøyaktig hvor lenge den fasen varte, for jeg så selvsagt ikke på klokka på det tidspunktet. Antageligvis hadde jeg ikke noe begrep om hva en klokke var. Jeg følte bare en ubeskrivelig intens fred og kjærlighet som fylte meg helt. Fasen etter marerittet, da jeg helt bokstavelig følte at jeg selv (og universet/eksistensen) ble gjenfødt, vil jeg beskrive som noe nøytralt, og som en renselsesprosess.
Og hadde jeg ikke hatt PC og mobiltelefon tilgjengelig, ville trolig enda mer av trippen vært et mareritt. Noen av folkene, spesielt J, hjalp meg gjennom dette. Men jeg er selvsagt enig i at jeg burde hatt en trippsitter.
Sist endret av Zabbath; 30. september 2015 kl. 12:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.