View Single Post
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Den derre elendige tolla dreper meg og det er før vi har snakka om MVA. Norge er altså _så_ dårlig. Er det noe jeg hater er det når jeg får pakkelapp i posten med tollkrav. Hvem faen er de til å kreve penger av meg for en vare jeg har importert helt fuckings lovlig til dette gokko landet? Hva? Kødder du med meg liksom? Jeg skjønner ikke at modern blir sinna når jeg fyrer meg opp på staten. Fuck staten.

Og nå har vi ikke snakka om de veiene vi har. Fy fader, de veien! Jeg blir så sinna! Og når vi alt er inne på veier så må jeg få lufta problemene jeg har med AVGIFT på bil og drivstoff. De elendige svartens avgiftene på bil gjør jo at bilene her til lands er DOBBELT så dyr som i Tyskland og 1/3 så dyr eller mer som i Sverige. Og drivstoffet, fy fader. Drivstoffet. Jeg kunne skrevet essay om det overprisa drivstoffet. Kanskje du søringen ikke kjenner deg igjen i det? Nei? Du skjønner, jeg bor helt oppe i nord, vi er vell egentlig ikke nordmenn i søringenes øyne, men faen, det står "Nasjonalitet: Norsk" på passet mitt. Nok om det, DRIVSTOFFET er skam dyrt. Jeg betaler over 16 kroner litern for bensin. Aner du hvor mye penger det er? HELT UTROLIG! 16 kroner!!!!!! Gidder ikke sammenligne med USA, for USA er jo også et dritt land, men det gidder jeg ikke si noe om denne gangen.

Vet du hva, Norge azz... Helt elendig. Fy fader.

Hører flyalarmen utenfor, er vell russerne som kommer å bomber oss. Må gå nå ned i bomberommet. Over og ut!
Sist endret av uaexed; 7. mars 2014 kl. 14:13.