View Single Post
Sitat av Widow Vis innlegg
Suffocation og Death er også teknisk death metal.

Til TS: Jeg tror ikke du kommer så langt med å bare vise dem noen sanger av den mest brutale death metal. Siden de liker metallica, liker de sikkert lamb of god, in flames og [Insert metalcore band her]. Hadde det derimot vært meg hadde jeg servert dem noe gammel Morbid Angel, eller suffocation.
Vis hele sitatet...
Sant det med Suffocation, men de har veldig mye "Rent" Death Metal materiale også.

Forresten så nevnte jeg at Death seneste plater er tekniske.

Sitat av Widow Vis innlegg
Suffocation og Death er også teknisk death metal.

Til TS: Jeg tror ikke du kommer så langt med å bare vise dem noen sanger av den mest brutale death metal. Siden de liker metallica, liker de sikkert lamb of god, in flames og [Insert metalcore band her]. Hadde det derimot vært meg hadde jeg servert dem noe gammel Morbid Angel, eller suffocation.
Vis hele sitatet...
For å være ærlig, så ville jeg egentlig servert dem Necrophagist, de er utrolig tekniske i musikken.

En utrolig teknisk låt av dem jeg kan anbefale er:

Necrophagist- Stabwound

Om de "poser"-vennene til TS ikke blir imponert over bassen, trommene og SPESIELLT gitar spillingen fra Necrophagist, vel, da fortjener de ikke Metal.

Og Morbid Angel, Suffocation er selvfølgelig et utrolig alternativ, men om TS leter etter "ferdigheter" instrumentalt fra alle aspekter er Necrophagist det riktige bandet. Skal nevnes at Morbid Angel har deilige gitar elementer de også!
Sist endret av Steeler; 16. august 2010 kl. 02:59.