View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av n5k Vis innlegg
Lamb of God er et av mine favorittband. For å gli litt ut av sjangrene dine her, tips dine venner (og sjekk ut selv også hvis du ikke allerede har) om Pantera (f.eks. Walk, Five Minutes Alone, Hollow, eller min favoritt I'm Broken) og Lamb of God (f.eks. Redneck (VELDIG lett å like, lett "å ta") eller Walk With Me In Hell). Eller rett og slett hele "Ashes of the Wake" plata deres. Det er den beste plata syns jeg.
Ellers kan du også spille Bloodsimple for dine venner. Det går vel under metalcore, tror jeg. Ikke helt sikker. De eksisterer dessverre ikke lenger, men har en plate som heter "Red Harvest". Den er jævla bra. Sjekk ut låta "Dead Man Walking". Bloodsimple har medlemmer fra bl.a. Vision of Disorder - et annet meget bra band
Vis hele sitatet...
De liker allerede Pantera og Lamb of God.

Jeg ser mer etter band som er lette å like men fortsatt tungt og hardt, death metal jaaa...

Lamb of God er groove metal og utrolig lett å like

Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
du og jeg er akkurat i samme situasjon, bare at jeg har gitt opp og få venner til og like musikken min.
Vis hele sitatet...
Jeg holder på å gi opp gitt

Okei, for alle som faktisk leser dette: Dere hjelper meg ikke stort med å fortelle hvilke band dere hører på osv. Og når dere sier Lamb of God og Opeth osv, så er det ikke det jeg er ute etter. Jeg vet at det kan hjelpe med overgangen men de hører allerede på den slags. Jeg vil helst ha noe lignende Whitechapel og Suicide Silence og når var de bandene like Lamb Of God og Opeth og PANTERA?

Jeg vet at Unearth funker litt, de liker en sang: Grave of Opportunities eller noe.... Men jeg vil ha noe med lette blast beats osv, de liker blast beats hvis det brukes riktig i dems mening. Altså: de liker Mother North av Satyricon f.eks