View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Holder med Relevant.

Det er jo så utbredt blant speedfreaks med benzo for å lande at de fleste er mer avhengige av piller enn fart!

Det er nok tøft for hjertet i lengden, men ta en titt på hvor herja mange narkomane faktisk ender opp, uten å dø. Vi mennesker tåler generelt mye juling, bortsett fra noen få meget uheldige som får allergiske reaksjoner, har dårlig hjerte/underliggende sykdom eller bare, ja, er meget uheldige.

Men ikke tolk innlegget mitt dithen at jeg anbefaler deg å fortsette med 200mg ren Dexamfetamin og deretter masse Rivo for å slukne som en anbefalt daglig rutine.

Rivotrilen funker forøvrig like godt i dag som i går, så om du endte opp med å pælme i deg 4-5+ stk ville jeg ventet til neste helg før en avtalt date eller et besøk til svigermor.
Vis hele sitatet...
Narkomane er som regel så ruttinert at de ikke blander stoffer og doser som kan drepe de. Jeg kjenner minst 4 ikke-narkomane som har dødd av å blande uppers og downers hvor hjertet har stoppa i søvne og pga benzoene ikke vært våken til å kjenne at noe er galt. Det er ikke snakk om én liten stripe for 12 timer siden og én rivotril i denne tråden men et helt brett attentin med seneste inntak en time før han skrev her og han opplyser om allerede brystsmerter.