View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, jeg har det fint, sitter ikke på forum å prøver overbevise om at syntetisk hasj ikke er vanlig.
Du sier siste gang du så syntetisk var i 2015 i pulverform, ja så flott for deg. Går du rundt til "randoms" å tester/prøver hasjen/weeden deres? Det gjør jeg! Siden jeg TROR ikke alle har syntetisk. Jeg vet det finnes mange steder i landet, så derfor sier jeg det finnes over hele Norge.
Vis hele sitatet...
Særlig at du går rundt å spør randoms om å prøve hasjen dems, tror like mye på det som at 90% av all hasj er syntetisk.
Kom med kilder på det du sier da?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du hadde litt peiling hadde du visst det ikke produseres nok GOD hasj til hele markedet i Europa. Derfor får du dårlig hasj med synt eller fake hasj med synt på gata å "lav rang" dealere. Som kun er ute etter å tjene penger, mange av disse folka røyker ikke sjøl(ikke deres varer ihveretfall), de dealer kun for penger.
Vis hele sitatet...
Kilder på det? Produseres nemlig mer en nok god hasj rundt omkring.
Kjøper du dritt på gata av en random er det din egen feil og du kan ikke skylde på noe annet enn din egen dumhet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det finnes flere typer dealere, noen dealer på gata å ser aldri kunden igjen, noen dealer på darkweb å ser aldri kunden, noen dealer anonymt til faste folk(2 min deals få penga gi vare stikk), noen dealere er VENNLIGE å gir deg trekk på varene før du kjøper å informerer om at det finnes dårlige varer å du må ikke støtte de å heller kjøpe ekte vare.
Vis hele sitatet...
Ser du aldri har møtt på han faste som du har kjent i årevis og som alltid har godis av god kvalitet til gode priser og som kjøper i store kvanta fra faste leverandører. Too bad for you, ikke rart du får så mye syntetisk dritt som du påstår da.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gidder ikke svare på mer bait, det er jo så sykt kult å påstå Norge har verdens beste kvalitet på narkotika.
Vis hele sitatet...
Ingen som har påstått at Norge har verdens beste kvalitet på noe som helst, hvorfor finner du opp påstander?
Er det noen som baiter eller troller her så må det jo være du som ikke klarer å svare på det folk spør om og som finner på ting som ingen har sagt.