View Single Post
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Må nok si at jeg syns TS skal bestemme dette selv. Personlig så hjalp det meg veldig da jeg prøve psykedelika som 16-åring. En livsgnist oppsto igjen, jeg klarte å fokusere ordentlig på skolen, det ble lettere å stå opp etc. Derimot har jeg en kompis som mast livsgleden og følelsen av at noe var ekte. Han følte seg dårlig i 2-3mnd. Det er en risk å ta. Det kan gå kjempebra eller dårlig. Les deg ordentlig opp og planlegg alt nøye hvis du bestemmer deg for å gjøre det. Når man har en slik tanke om lsd som tilsynelatende er ganske ufarlig, er den nesten umulig å gi slipp på. Du får oppdatere oss med et endelig valg!
Vis hele sitatet...
Ja, alltid en risiko, og vanskelig som du sier å gi slipp på tanken. Blir fort å prøve, men ikke helt enda. Skal oppdatere hvis jeg husker!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vil legge inn min mening om å vente. jeg vil tro at det bærer større risiko under 25-ish pha. hjernens utvilking.
Vis hele sitatet...
Oppvekker å høre alle som snakker om hjernens utvikling her. Har fått tidligere inntrykk at det er null problem å ta det og få snakker noe om alder etc. Gode innspill!
Sist endret av Stillegardin; 16. september 2020 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.