Tråd: Tinder
View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Å skrive hva du er ute etter er ikke noe sjakktrekk om du bare vil ha et ligg. Ja snakker om damer som faktisk ser noenlunde bra ut. Er mange jenter på gjerdet som ikke vet hva de vil ha, disse mister du om du skriver at du bare er ute etter puling og de er et stort segment av brukerne. Om du blir spurt om hva du ønsker bare på tinder si at du ikke er på ute etter noe spesielt men kunne vært hyggelig å møte kjærligheten, om du kun ønsker ligg.

Om dette kommer fra Erfaring SinHazzard er du A modelkjekk typ 5% eliten eller B du puler damer under din liga.

Tinder fungerer absolutt ikke om du ikke er kjekk.
Vis hele sitatet...

LOL elsker hvordan du autocompleter dette og får det til å fremstå som at jeg er kongen av one night stands og knulling... Hvorfor ikke motsatt? At jeg IKKE liker one night stands og at jeg er dønn seriøs i min dating?

Jeg hadde lett dodga hun dama som sa at hun ikke var ute etter noe spesielt, og jeg vil tro at en dame som er ute etter en fremtid også lett ville dodga en mann som sier dette.
Er du på Tinder så har du ett motiv, få frem motivet og ikke kast bort andre sin tid, det er mange andre ting det kan ryke på så start i hvert fall riktig.

Selvfølgelig ser du ut som ett vrak så er det vanskeligere, men det handler om å legge innsats i profilen, finn vinkel på bildene, gjerne legg ut ett par som viser noe mer enn bare ett smil som trening, turer osv.
Jeg kan ikke påberope meg å være modellkjekk, I hvert fall så synes jeg ikke det selv. Det har da funka bra for meg, og det er ikke stygge damer heller, men jeg er ærlig og lyver ikke. Og samtidig så er jeg såpass gammeldags så det er roser og full pakke. En dame ønsker å føle seg som en dame, og kan hun føle seg ekstra spesiell så hjelper det veldig.

Og er ikke viben der så ta det som et godt måltid og en hyggelig prat, alle er ikke skapt for alle.