Tråd: Tinder
View Single Post
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Trikset med tinder er jo det åpenbare.
Ha noen pics som ser bra ut og fremstå med en bio som er over gjennomsnittet, helst litt spenende og uoriginal.

Steg 1 pics for å få en like som kanskje fører til en match
Steg 2 bio for å ikke fremstå som en taper

Jeg er overbevist om at du kommer bedre ut i lengden om du nevner hva du ser etter. Er det casual fuck så er det mest sannsynlig uinteressant for de som vil finne en og dele livet med, og motsatt.


Casual fuck = si det som trengs, det er ikke så farlig.
Giftemål og kids = starter du med for mye løgn så er tilliten allerede brutt.

Jeg kan med hånda på hjertet si at hadde matchen min vært en sofa slave som vil leve livet der og uten jobb så hadde aldri ett pent ansikt og trang fitte veiet opp for det.
Men om personen er arbeidsledig pga uflaks og enkelte dumme valg men fremdeles er bestemt på å bidra så har det ikke noe å si.

Derimot hadde matchen løyet om for mye og jeg hadde funnet ut av det..... Hvordan kan jeg stole på dette i fremtiden?

Vil du sitte og ruse deg hele tiden så skriver du det, en person som ønsker det samme blir en match.
Men en karriere orientert person som lever annerledes vil aldri godta det uansett hva du sier.

Bunnlinje. Tinder funker, men ikke kast bort din og andre sin tid.
Vis hele sitatet...
Å skrive hva du er ute etter er ikke noe sjakktrekk om du bare vil ha et ligg. Ja snakker om damer som faktisk ser noenlunde bra ut. Er mange jenter på gjerdet som ikke vet hva de vil ha, disse mister du om du skriver at du bare er ute etter puling og de er et stort segment av brukerne. Om du blir spurt om hva du ønsker bare på tinder si at du ikke er på ute etter noe spesielt men kunne vært hyggelig å møte kjærligheten, om du kun ønsker ligg.

Om dette kommer fra Erfaring SinHazzard er du A modelkjekk typ 5% eliten eller B du puler damer under din liga.

Tinder fungerer absolutt ikke om du ikke er kjekk.