Tråd: Tinder
View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Sund var kanskje veldig feil ordbruk fra min side og og samtidig ikke, jeg føler begrepet sund er veldig subjektivt. Jeg er jo ikke i din situasjon på den måten at jeg har psykiske problemer, men jeg faller notorisk for jenter utenom det vanlige, på den ene eller den andre måten og sånn har det alltid vært. dessuten virker det som om jeg er et slags fluepapir for en del folk utenom det vanlige uansett så jeg tar dem i mot med åpne armer, so to say.

Det er ikke alle som er skapt for A4-folk og jeg er i likhet med deg en av dem selvom vi helt garantert gjør det med forskjellig utgangspunkt. Med sånne folk får jeg også muligheten til å være meg selv fullt og helt, og ikke stykkevis og delt som det heter. Rock on!
Vis hele sitatet...
Ja det er bra vi ikke er like her i samfunnet, alle finner sin egen wolf pack. God helg, rock on tilbake!

Okey, så jeg dreit meg ut takket min ignorante naive hjerne. Hvordan kan noen misbruke tlf nummeret ditt?
Ga bort nummeret mitt til noen på tinder, da hun heller ville prate deg. Fortalte meg at hun kom til å sette profilen sin til privat etterpå. Hun ville ikke snappe, kun tlf nummer. Så dum jeg er, hun svarer ikke å det er åpenlyst at jeg har blitt lurt.Haha.

Lurer på hva de egentlig kan gjøre bortsett fra å spame andre med nummeret som igjen fører til konstant oppringinger til meg?
Sist endret av makkalatte; 10. august 2020 kl. 14:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.