Tråd: Tinder
View Single Post
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
168
Sitat av makkalatte Vis innlegg
Får se da. Skal skrive dette i "om meg" feltet på tinder å rapportere tilbake. Jeg liker "fucka" jenter , er vel en grunn for att jeg har datet jenter fra psykiatrisk, noe som bestandig har blitt SVÆRT spennende. Har aldri funket tho, neeeei. Slett tinder, hooke med jenter på offentlige steder, trenings senter, klatre senter eller joine turist foreningen .
Vis hele sitatet...
Jeg ville nok neppe kjørt den taktikken der. Ærlighet varer kanskje lengst hvis du står foran dommeren og blir siktet for import av 20 kilo kokain - men i tinderworld er det helt andre spileregler som gjelder. Gutter bruker som tidligere nenvt GPS-teknologi i et nativt forsøk på finne fremmede frøkner som vil sutte på tissen vår, vi er simple, og vi suger. Jenter derimot søker kanskje bekreftelse(?) eller en kjæreste. Uansett hva de måtte søke, så kommer det neppe noe godt ut av å la de vite hvem eller hva du har datet tidligere. Hverken med eller uten bakgrunn fra psykiatrisk.

Her tror jeg løsningen rett og slett vil være å dra ei god gammeldags skrøne. Ikke nødvendigvis "JEG ER MILLIONÆR OG KJØRER MASERATI", men helt enkle bøyninger på sannheten. Du nevner interese for klatring og turer. Vet ikke helt om det var ironisk ment, men la oss spille på akkurat de to interessene.

Skriv noe alá dette om deg selv. "Trives best i klatreveggen, på topptur eller hjemme med Notting Hill på TV. (Det er forresten jeg som lager mat hver gang vi har familiefest)"

Og på den måten virker du frisk, rask, litt myk (les: Notting Hill) og de tror du kan lage mat. Badabing badabom.