Tråd: Tinder
View Single Post
Sitat av Mirage Vis innlegg
Sorry, bro. Men den linja der vil ikke hjelpe deg på noen som helst måte. Slik "brutal ærlighet" utstråler for meg en selvforakt som er utrolig lite tiltrekkende.

Nå er jeg riktignok mann, men om en dame med lignende bio hadde dukket opp i feeden min ville alle varsellampene mine blinka rødt og jeg hadde sveipa nope med en gang. Om noen av meldingene du har sendt til diverse damer er av samme "self-loathende" karakter er det etter mitt syn ikke veldig rart om du slutter å få svar.

Ingen er perfekte og det er helt vanlig å ha ting man sliter med. Men å proklamere de på den måten der kommer du ingen vei med.
Vis hele sitatet...


Folk er jo forskjellig da. Forstår hvor du kommer fra, men om jeg hadde fått ei jente med noe sånt i bioen hadde jeg elska det og tenkt at hun her har god humor, eller har noe å komme med som er litt utenfor A4-normen og jeg ville ikke sett på dette som selvforakt i det hele tatt. Hvis det imidlertid i ettertid hadde vist seg at dama var proppfull med selvforakt så tenker jeg som så at jeg hadde sittet igjen med en mye bedre historie enn hvis jeg hadde gått for en klassisk villa og vovvovv-type. Jeg stiller meg 100% bak at veldig mange hadde sett på dette som et red flag og jeg vil ikke kategorisere meg som partikulært fucka selv men jeg synes et sånt innlegg er mye mer interessant enn tomme floskler om drømmemannen alle har hørt 1000 ganger før. Men det er bare meg, kanskje det er jeg som er rar.