View Single Post
Beklager å måtte dra fram denne tråden igjen, men jeg syns ikke det jeg skal skrive her fortjener en helt egen tråd. Uansett, here goes:

I helgen, omtrent ni år etter siste dose med hallusinogener (LSD), spiste jeg fleinsopp. Ikke mye, en veldig forsiktig dose faktisk, ca. 0,8 gram. Men det var mer enn nok til å få fantastisk trippy vision, fabelaktige musikkopplevelser, holistiske fornemmelser osv. Vi satt bare og slappet av og hørte på psykedelisk elektronika hele natta og så på de fine gardinene og mimret om gamle dager. En fantastisk opplevelse, og dagen etter var det ingen tegn til HPPD-flashback. Kanskje ting så litt mer "vivid and vibrant" ut enn dagen før, men det er vel vanlig etter en slik opplevelse.

Jeg kommer nok til å ta sopp igjen i fremtiden, men sannsynligvis ikke mer enn ett gram om gangen (ikke noen full-on takeoff-trip for meg med andre ord). LSD rører jeg nok aldri igjen. Men jeg er veldig takknemlig for å ha fått oppleve dette, og for at jeg nå vet at jeg kan utsette hjernen min for litt ekstra piff en gang i blandt uten å ha så mye å frykte.

Men nå skal jeg ut og strekke armene mine litt, så jeg får gitt hele kloden en god klem...