View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Ok. Nå er det 3 uker til jeg begynner på skolen. Helt sykt å tenke på.

Greia er at jeg lurte på om jeg skulle starte en ny tråd om morgen rutiner.
Starter bare her på samme, spørsmålet nå er at jeg sliter veldig med å komme meg opp om mårran.
Jeg føler meg død i 1 time når jeg har våkna uansett om jeg har drukket kaffe og spist, prøvde å trene i 5 minutter i dag, men det virka ingenting på meg.
Er det å dusje som må til daglig? Har helt siden liten slitt veldig med å stå opp tidlig, ser på det som umenneskelig, men nå må jeg jo "obey" samfunnet, DESSVERRE.

Hva er deres morgen rutiner for å gjøre den til noe positivt?
Vis hele sitatet...
Hei igjen.
Det å stå opp blir enklere med tid og gode vaner, etter hvert så våkner man ofte av seg selv før alarmen.
Mitt beste tips er kaffemaskin med timer - slik at en våkner til nykokt kaffe og kan helle nedpå.
En normal morgen for meg som student er å ynke meg opp av senga i sakte film, helle nedpå en kopp kaffe eller to, gå en tur i frisk luft med hunden og så begynne skolearbeid.

Som andre sier her anbefaler jeg å i det minste delta på noen arrangementer under fadderuka for å finne noen mennesker man tolererer og kanskje liker. I tillegg vil du ila. året trolig arbeide i grupper o.l. som bidrar til et nettverk også.
Sist endret av Bl1zzarD; 26. juli 2021 kl. 10:59.