View Single Post
Trådstarter
7
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
30-60 dagers fengsel? Lol, slapp av. Kan garantere deg ~betinget fengsel på ~30 dager, prøvetid på 2 år og bot for bruk.
Vis hele sitatet...
jeg er ingen advokat men ut ifra det jeg har hørt så håpet jeg på å få betinget dom.
Advokaten min skremmer meg når har med en gang har sagt "dette blir 2 måneder" det ser ut for meg som at han ikke prøver eller vil engasjere seg så mye.
Det er ikke bare det eksemple hos han som får meg til å tvile men andre ting også.
Nå planlegger jeg å prate med 2 advokater til(minst) bare for å se hvordan de er før jeg bytter han men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram.
Det er vel bare å dra innom noen kontorer og legge fram saken og se hva de sier men problemet er at ingen av de vil si direkte ut om de har mye erfaring med sånne saker eller ikke.
Sklulle gjerne vist om noen andre advokater som folk har erfaring med fra lignende saker.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drugsarebadmkay; Pengene får han (selvfølgelig??) tilbake. Spesielt når det er snakk om 9k + han har kvittering på uttak. 100% sikkert. Selvom vi går mot å bli en politistat hvor politiet tror de kan gjøre som de vil, har vi heldigvis et bra og rettferdig rettssystem.
Vis hele sitatet...
beslaget har vært på ca 9000 mens jeg kan vise at jeg har tatt ut ca 7500 de siste 3-4 ukene.
kanskje det var derfor "Drugsarebadmkay" tenkte at det er 50/50 sjanser...

dette dreier seg om Oslo område, skulle kanskje nevnt det
Sist endret av kv_kv; 30. januar 2020 kl. 06:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.