View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Egentlig synes jeg at dette lukter XY-problemet lang vei. Man trenger ikke en vandelsattest fordi man ønsker å ramme den inn på veggen, man trenger den for å stadfeste omfanget av sitt kriminelle virke for noen som har et saklig behov for å vite det. Hvis ingen av de konvensjonelle formålene er bra nok, hvorfor trenger du da attesten? Kan det kanskje være at problemet ditt kan løses uten skriflig attest? Det er generelt lettere å hjelpe noen som selv hjelper til med å finne en løsning.
Vis hele sitatet...
nope skal ikke rammes inn på veggen og trengs til et formål som ikke er nevnt blant valg alternativene i elektronisk søknad. Jeg kommer ikke videre i søknaden uten å velge noen av de valgmulighetene som kan krysses av

Shit samma jeg får gå på stasjonen å høre det er bare at her hvor jeg bor kjenner dem meg igjen og tror neppe dem er forståelsesfulle og hjelpsomme om meg møter opp selvom formålet selvsagt er lovlig
Sist endret av celtseus; 27. september 2018 kl. 14:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.